http://www.gazetawroclawska.pl/stronagl … ,id,t.html
A my ile mamy miejsc parkingowych w pobliżu pętli tramwajowej, czy dworca PKP? Oj, coś mi się wydaje, że mniej niż nawet radnych Dutkiewicza z naszego osiedla...
Offline
Member
W tekście jest wyraźnie zaznaczone, że ma być to na razie eksperyment, który jeśli zostanie zaakceptowany przez mieszkańców zostanie powtórzony na innych osiedlach, rozważa się między innymi Leśnicę, Pracze Odrzańskie i Kuźniki. Teraz wszystko w rękach mieszkańców Psiego Pola, jeśli przyjmą nową propozycję i będą z niej chętnie korzystać to w Leśnicy zostanie z pewnością zastosowane podobne rozwiązanie. Poczekajmy zobaczymy, decyzja należy do mieszkańców.
Offline
Moderator
trzeba tez pamietac, ze mamy kampanie i cuda beda obiecywane do 9 pazdziernika
Offline
No to ja dziękuję za taką władze, która musi przetestować czy:
* warto zsynchronizować autobusy dowożące ludzi do węzłów komunikacyjnych ze środkami transportu na tych węzłach (bo autobusy już takie w Leśnicy są)?
* na końcowej pętli tramwajowej warto wybudować parking, bo kompletnie nie ma gdzie zaparkować?
wielki mi eksperyment, może któryś z radnych by się przejechał do Warszawy zamiast eksperymentować w tematach oczywistych?
Offline
Member
Jaki eksperyment? Czy to tak TRUDNO POJĄĆ, że ludzie są wygodni i wybiorą to, co jest według nich najlepsze? Żadne pierdu pierdu o tramwaju plus, skoro wozi emerytów pokarmić wiewiórki w Parku Szczytnickim. W Warszawie, takim mieście w Polsce P&R funkcjonuje nie tylko przy metrze, ale też przy WKD i liniach tramwajowych i ludzie z tego korzystają. Bo SZYBCIEJ dojadą do pracy/szkoły/gdziekolwiek. Jeśli we Wrocławiu buduje się głównie DROGI a TRAMWAJ jest tylko NAMIASTKĄ, to ludzie kupią SAMOCHÓD by jeździć po DROGACH. Gdyby wybudowano by szybkie połączenie tramwajowe na NOWY DWÓR i PSIE POLE, ludzie zaczęli by jeździć TRAMWAJAMI. W Leśnicy aby więcej osób korzystało z KOMUNIKACJI potrzeba linii DOWOZOWYCH bo nie każdemu chce się MASZEROWAĆ ponad 1 lub 2 km na PĘTLĘ. Takie to trudne?
Offline