Moderator
tak to jest jak sie ktos zacietrzewi i nie docieraja do niego mocne argumenty
Offline
Gość
Dzisiaj o 13:00 konferencja prasowa dotycząca obwodnicy Leśnicy – harmonogramu, zakresu prac oraz kosztów inwestycji.
W konferencji udział wezmą: dyrektor Departamentu Infrastruktury i Gospodarki, prezes Spółki Wrocławskie Inwestycje, zastępca dyrektora Wydziału Inżynierii Miejskiej, kierownik projektu - Spółka Wrocławskie Inwestycje.
Mam nadzieję, że będą same dobre wiadomości.
J.Lisowska
Gość
Pewnie gwiazdą konferencji i pomysłodawcą będzie JM.
Moderator
Tego sie nawet nie da komentowac:
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ … ,id,t.html
I dla przypomnienia co nam Rafalek obiecywal i czym nas czarowal rowno rok temu:
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ … ,id,t.html
Ostatnio edytowany przez Kamil Kędzior (2012-11-06 14:31:27)
Offline
Gość
Ja pozwolę sobie tylko na jedno pytanie.
Skąd ta kwota?
Przecież również 7-kilometrowy odcinek wschodniej obwodnicy Wrocławia z Siechnic do Żernik Wrocławskich ma ponoć kosztować 115 mln zł..., a nasz odcinek 250 mln zł?!
Mam tylko nadzieję, że to nie kolejna podpucha w stylu: "...patrzcie jakie to drogie, toż to niemal 1/4 kosztów budowy naszego stadionu. A stadion służy wszystkim, a ta droga komu potrzebna? Nie nie mamy kasy."
Pozdrawiam
Moderator
Mnie tez ta kwota wydala sie nieco kosmiczna....ale moze byc tak jak piszesz....przygrywka do odwolania calej 'imprezy' tym bardziej, ze przetargu jeszcze nie bylo wiec skad wiedza ile beda chcieli wykonawcy
Offline
To ciekawe. Ja akurat czytam tę informację pozytywnie.
Sprawa się toczy, idzie w dobrym kierunku (biorąc poprawkę na fatalny pomysł wycięcia z projektu odcinka OI-Kosmonautów.
Koszty rzeczywiste wyjdą po przetargu. W przyszłym roku pewnie rynek pozwoli na znaczne ich obniżenie. Oczywiście jak widzę sami fachowcy są na tym forum i już przeliczyli, że ta budowa powinna kosztować mniej. Inni, że konsultacje z armią to pestka.
Pozdrawiam
Offline
Moderator
Czy Ty naprawde cos bierzesz czy jak? Bo piszesz takie farmazony, ze sie czytac nie da!
Co sie dzieje? Gowno sie dzieje od roku....jestesmy dokladnie w tym samym miejscu co rok temu (link do konfernecji Dutkiewicza). Slyszymy te same obiecanki i co? I nic.
Kiedys powodem byla Natura2000 - jak sie okazalo, ze to nie problem to wymyslili kolejne 'pseudoklopoty'. Rece opadaja. A my nadal bedziemy stali w korku...
Juz pare razy pisalem, ale Michalak nie podjal rekawicy bo wie co sie swieci - chcialem sie z nim zalozyc, ze do konca tej kadencji Dutkiewicza i RM obwodnica nie powstanie. Widac radny bal sie przegrac dobra wodke.
A co na to nasz bojwnik o OI Jerzy Michalak?
Offline
Hehe. To jest właśnie język, jaki ostatnio przyjęliście na forum.
Co do kosztów odcinka Siechnice-Żerniki to nie 115, tylko 69 i nie 7 a 5 km. Ale co to ma za znaczenie - wystarczy porównać obiekty inżynieryjne do zbudowania po drodze. Albo lepiej porównać z odcinkiem Łany-Długołęka, który wlecze się jeszcze bardziej niż OI.
Pozytywne jest to, że na 2/3 z kikuta mamy już ZnRID, toczy się 1/3.
Pozytywne jest to, że nadal inwestycja jest w planach, a nie odsunięta na kiedyś jak wiele innych.
Pozytywne jest to, że miasto przekazuje informacje na ten temat.
To są fakty, które ja oceniam pozytywnie. Jeszcze raz podkreślę - chciałbym, żeby AS+OI już była. Ale też chciałbym być piękny i bogaty
A Wasze inwektywy są po prostu śmieszne. Sami piszecie bzdury plus obrażacie innych i jakoś Wam to nie przeszkadza.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Bodiniusz (2012-11-06 19:03:17)
Offline
Gość
Hej!
Zgadzam się - Bodi daj nam namiar na swojego dealera, ma naprawdę dobry towar.
A tymczasem dziś odbyły się tak naprawdę aż dwie konferencje,
na jednej:
"...Mamy gwarancję jej finansowania - zapewnia departament infrastruktury i gospodarki..."
i na tej była gazeta.pl
a na drugiej konferencji:
"...skarbnik Wrocławia zapewniał nas kilkanaście dni temu, że roboty ruszą jak będzie dotacja z Brukseli.
Czy będzie, nie wiadomo. Magistrat deklaruje, że ponownie zamierza się o nią starać..."
a na tej była gazeta wrocławska.
nawet nie potrafią ustalić wspólnie jednej wersji kłamstw, ale Bodi z pewnością znajdzie w tym jakiś pozytyw,
dawaj Bodi, czekamy
Gość
Panie Bodiniuszu,
żadnych inwektyw z mojej strony nie mogę się doszukać.
Wybaczy Pan moją krytykę, fachowcem racja nie jestem w dziedzinie dróg i mostów. Ale logikę w poszerzonym zakresie miałem. ( Nasz prezydent swego czasu też ją wykładał...).
Więc mam prawo porównać na swój chłopski rozum dwie kwoty,
Kwota 115 mln i 7 km podałem za stroną: regiomoto.pl/portal/aktualnosci/nowe-autostrady-ekspresowki-i-obwodnice-aktualny-raport-z-budowy-drog i tutaj gazetawroclawska.pl/artykul/621283,obwodnica-z-siechnic-do-zernik-wr-pojedziemy-za-dwa-lata,id,t.html
Jeżeli stan faktyczny jest inny bardzo przepraszam.
Na trasie tej będą 3 mosty i dwa wiadukty kolejowe, więc na obwodnicy Leśnicy raczej więcej nie bedzie, więc kwota naprawdę zdaje się z kosmosu.
Wybaczy mi Pan również, ale to forum, jak stwierdził radny Michalak, to dla niego swoisty barometr, dlatego piszę co aktualnie mam na myśli - niech wie dokładnie jakie ludzie mają zdanie.
Przykro mi, że dyskusja na forum przybiera forum pyskówki, bo Bodiniusz wyraził odmienne zdanie od reszty - Panowie stonujmy trochę... choć przyznaję, że odkąd radny Michalak napisał, że spotkał Pana na ulicy i już nie jest Pan anonimowy... to trochę Pański język stracił na ostrości.
Pozdrowienia.
Gość
Witam,
jak myślicie, może prostszym i skuteczniejszym rozwiązaniem, byłby inny przebieg tej obwodnicy?
Mam na myśli trasę od nieistniejacej jeszcze al. Stabłowickiej, droga ta mogłaby rozpoczynać się gdzieś pomiedzy żernikami i złotnikami i lecieć wzdłuż torów kolejowych - po południowej stronie. W zasadzie nie ma tam za wiele budynków, rozmowy z wojskiem odpadłyby, i pewnie więcej kierowców by korzystało z racjiu bliskiej odległości od Kosmonautów. Droga ta wypadałaby na Średzką tuz za torami w Lesnicy. Skoro i tak ma byc tylko jednopasmowa, to pewnie by się zmieściła...
Member
Byłoby to i może dobrym pomysłem, ale:
- z uwagi na projekty, pozwolenia i uzgodnienia przesunęłoby realizację o kolejne lata,
- rozwiązywałoby tylko część problemów, w mojej opinii przede wszystkim z ruchem lokalnym, tranzytowy, na wyprowadzeniu którego najbardziej nam chyba zależy, skorzystałby na nim niewiele.
Offline