Moderator
Bodiniusz napisał:
^^ Ponad 2x droższe te denne skody. Plus potrzeba przebudowy wielu miejsc.
Mam nadzieję, że jest jakiś sąd ostateczny i gdzieś poza tym światem jakaś Sprawiedliwość dosięgnie tego, kto podjął tak kosztowne i bezsensowne decyzje o rodzaju taboru i infrastruktury na niektórych liniach...
taaaa
Offline
Gość
prośba: niech ktoś napisze, bo ja to lajkonik jestem, kto jest decydentem w sprawie zakupu tych tramwajów? kto decyduje o takim a nie innym kierunku tej inwestycji?
1. miasto jest sparaliżowane, według statystyk najdłuzej w Polsce stoi się w korkach w Warszawie i Wrocławiu
2. według rankingu Wrocław jest miastem, które najgorzej w Polsce wykorzystuje fundusze unijne
3. Wrocłąw jest jednym z najbardziej zadłużonych miast w Polsce
4. teraz prezydent zamiast miastem się zająć, do czego sam czuł powołanie, zajmuje się polityką na szczeblu centralnym - jakiś Senat chodzi mu po głowie
5. i daje kolejną marchewkę Wrocławianom - metro/utopię
krew człowieka zalewa jak patrzy na to Dutkiewiczowskie partactwo
Moderator
sie wybralo sie ma
zobaczycie jaki da popis w ostatnich 2 latach urzedowania - zdaje sobie sprawe ze to jego ostatnia kadencja wiec szuka drogi ewakuacyjnej
Offline
Gość
Bodiniusz napisał:
Czy wyjaśniło się jakie linie i z jaką częstotliwością będą jeździły do Leśnicy?
Za WFK
http://km.wroclaw.pl/phpBB3/viewtopic.p … 0&start=94
Tramwaje:
Tramwaje:
12,22
linie zlikwidowane
15
linia skierowana docelowo na Park Południowy
20
linia skierowana na Leśnicę
23
linia skierowana do Wrocławskiego Parku Przemysłowego
Czyli wygląda na to, że do Leśnicy będzie jeździć 20 i 10. Moim zdaniem to nietrafiony pomysł, już wolałbym 23, bo dużo łatwiej dostać się na Oporów/Grabiszyńską (czy to autobusem czy samochodem) niż w okolice placu Kromera.
No właśnie miała być taka rewolucja w transporcie do Leśnicy a jako było tako jest. Jesli chodzi o Tramwaj + to naprawdę komicznie wygląda sytuacja, kiedy dojeżdża on pusty do pętli, a następnie przyjeżdża wypełniony po brzegi tramwaj nr 10 lub 20, do których dosiadają się jeszcze pasażerowie + No, ale cóż urzędnicy twierdzą, że jest nas za mało.
Poza tym, czy ktoś się zastanawiał, jak będzie w przyszłości wyglądać komunikacja do szpitala, skoro tak mało tramwajów dojeżdża do Leśnicy. Niezbyt fajna perspektywa przesiadać się kilka razy, gdy jedzie się do szpitala w odiwedziny, cz y też w celach leczniczych:)
Kolejna kwestia to szybkość naszych tramwajów. Przed remontem torowiska mówiło się, że przyczyną ich wyjątkowo powolnej jazdy jest fatalny stan torów. Poza tym tory miały być rzekomo przygotowywane pod nowy wspaniały tramwaj +. No i remont był, plusa jak nie było tak nie ma, a tramwaje jsk się wlekły tak się wleką.
Usprawnienie komunikacji do Lesnicy to kolejne pole do popisu dla radnego Michalaka i Rady Osiedla. I nie sądzę, aby istotne było tu pytanie się o cenę tramwajów, na które przetragi zostały już rozstrzygnięte i nic już w tej kwestii w zasadzie się zrobić nie da. Trzeba się moim zdaniem teraz skupić na tym, aby przedłużyć kurs już zakupionych plusów do Leśnicy.
Offline
Moderator
A najlepsze jest ze baranki z inwestycji, nie wpadli na to, zeby przy okazji remontu Kosmonautow, juz przygotowac droge i teren pod skret do szpitala i pomyslec o koniecznosci wybudowania przystanku tramwajowego. Ale czego tu wymagac od urzedasow? Myslenia? hahahaha
Offline
Member
Akurat szpital powstanie za kilka lat, gdy skończy się przebudowa ul. Kosmonautów, więc i tak by to nic nie zmieniło. Dlaczego się dalej tramwaje wleką? Bo muszą jeździć zgodnie z rozkładem. Nikt w magistracie nie jest taki mądry, aby przeprowadzić badania i wprowadzić korektę zgodną z rzeczywistością. Bo nie ważne czy teraz, 5 lat temu, 15 lat temu rozkład jest TAKI SAM.
Offline
Member
Ciekawa informacja o systemie sterowania ruchem instalowanym we Wrocławiu: http://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,its … -8679.html
Offline
Moderator
Probujesz na sile nam lansowac pomysly Dutkiewicza i Adamskiego? Ja akurat uwazam, ze to jest 110 mln wywalonych w bloto za ktore moznaby wykonac duzo wiecej ciekawych projektow.
Offline
Nie zapominajcie, że w mieście będzie zajefajny system, ale na jedynych światłach do Lesnicy przy AOW, tramwaj ma czerwoną fale. Jurku, czy jako Radny może byś się zainteresował możliwością wzbudzania przez tramwaj na tym skrzyżowaniu zielonego światła? To jest proste i tanie.
Offline