Moderator
No to zapowiada sie ciekawie:
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ … ,id,t.html
Offline
Gość
trochę w tym temacie i trochę ogólnie:
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ … ,id,t.html
"Przypomnijmy, że zmniejszenie ruchu na tej ulicy może być kluczowe już we wrześniu, gdy w ten rejon wróci normalny, powakacyjny ruch. Prawdopodobnie właśnie wtedy ulica będzie zamknięta na wysokości remontowanego przejazdu kolejowego na ulicy Średzkiej. Prace miały się rozpocząć i zakończyć w wakacje, jednak od kilku miesięcy nie ma zgody między urzędnikami i wykonawcą - firmą Skanska - co do poprowadzenia objazdu. Sprawa się przeciąga, a remont trzeba wykonać. Miesiące powakacyjne mogą być dla mieszkańców Leśnicy i okolicznych osiedli bardzo ciężkie. "
czeka nas piekło
"Po wizycie w terenie urzędnicy przyznają, że zmiany trzeba będzie wprowadzić. Jest plan utworzenia strefy uspokojonego ruchu w rejonie ulicy Wolskiej oraz dodatkowego przejścia dla pieszych przez ulicę Średzką w rejonie sklepu Biedronka. Ale co z najważniejszym z punktu widzenia kierowców i mieszkańców problemem - oznakowania przy autostradowej obwodnicy Wrocławia.
"
1. to trzeba było darmozjadów zaprosić żeby na własne oczy stwierdzili że nie jest dobrze? przecież jak długo trwa już zatwardzenie z Leśnicy?
2. ul. Wolska? a co to zmieni? NIC....tam trzeba tylko egzekwować zakaz wjazdu ciężarówek i zakaz parkowania....katolicy podczas nabożeństw mają to głęboko w dupie - taki to już jest ten polski chory katolicyzm
3. przejście na Średzkiej koło Biedronki? są dwa już i co? po co trzecie?
generalnie znowu bicie piany
Gość
Panie Jerzy
kiedy ujrzała światło dzienne Pana inwestycja, to szybko Pan zabrał głos, a w sprawach naprawdę dla nas istotnych jest echo...i jest kilka możliwości:
- albo brak Panu wiedzy merytorycznej, w co wątpię
- nie chce się Panu, też raczej wątpie
- nie chce Pan się narażać Rafałowi D., to jest najbardziej prawdopodobne
- a może po prostu Pan nie jeździ tym przejazdem i dlatego jest Panu odległy w priorytetach
wiec prosze nie nabierac wody w usta, tylko brać czynny udział w dyskusjach
Moderator
Wlasie Jerzy - wez sie chociazby porzadnie za to. Stasiu Kibalo chodzi caly czas kolo sprawy i drazy. A Ty widze za wazniejsze uwazasz tlumaczenie o nieuciazliwosci dojazdu ciezarowek do budowy tesciow niz to po co zostales wybrany radnym.
A zaczyna byc coraz ciekawiej:
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3575 … zkiej.html
Ostatnio edytowany przez Kamil Kędzior (2012-07-06 14:08:47)
Offline
Gość
Panie Jerzy
i znowu Pana wcięło, anie me ani be...po prostu brak mi słów
kolejna odsłona perypetii przejazdu kolejowego
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3575 … zkiej.html
Member
Jestem w stałym kontakcie z departamentem UM zawiadującym tą sprawą. Uważam, że najlepszym rozwiązaniem (i o takie zabiegam) jest poprowadzenie tzw. bypass'ów drogowych, nie zaś puszczenie ruchu wąskimi ulicami Leśnicy (m.in. Mokrzańską, nieposiadającą ani chodnika, ani pobocza). Inwestor, tj. PKP, wskazuje jednak jako problem braku pieniędzy na wykorzystanie pod bypass'y nienależących do niego działek. Może trzeba będzie jednak wybrać wyremontowany przejazd za cenę koszmarnego utrudnienia w ruchu, szczególnie jeśli sprawa przeciągnie się jeszcze trochę.
Na sprawę mylącego oznakowania AOW wskazywałem już dawno, jeszcze przed podjęciem kwestii remontu przejazdu. Tu właściwa jest GDDKiA, która przedstawiła swoje, przyznaję z jej punktu widzenia logiczne, kontrargumenty w sprawie.
Offline
Gość
Jerzy Michalak napisał:
Jestem w stałym kontakcie z departamentem UM zawiadującym tą sprawą. Uważam, że najlepszym rozwiązaniem (i o takie zabiegam) jest poprowadzenie tzw. bypass'ów drogowych, nie zaś puszczenie ruchu wąskimi ulicami Leśnicy (m.in. Mokrzańską, nieposiadającą ani chodnika, ani pobocza). Inwestor, tj. PKP, wskazuje jednak jako problem braku pieniędzy na wykorzystanie pod bypass'y nienależących do niego działek. Może trzeba będzie jednak wybrać wyremontowany przejazd za cenę koszmarnego utrudnienia w ruchu, szczególnie jeśli sprawa przeciągnie się jeszcze trochę.
Na sprawę mylącego oznakowania AOW wskazywałem już dawno, jeszcze przed podjęciem kwestii remontu przejazdu. Tu właściwa jest GDDKiA, która przedstawiła swoje, przyznaję z jej punktu widzenia logiczne, kontrargumenty w sprawie.
jakie są kontrargumenty GDDKiA?
a może jednak trudno, trzeba poczekać z remontem przejazdu do wybudowania obwodnicy Leśnicy? takiego rozwiazania Pan nie dopuszcza
Moderator
nie dopuszcza, bo wie ze na to kasy nie ma i nie bedzie w najblizszych kilku latach
Offline
Member
GDDKiA wskazała, że nie ma możliwości pominięcia drogowskazów na Legnicę (drogą krajową) i skierowanie całego ruchu autostradą, bo droga krajowa po to jest właśnie drogą krajową, tj. najkrótszym połączeniem do Legnicy (autostradą jest o 20 km dalej).
Offline
Gość
z puntu widzenia mieszkańców tej części miasta jedynym logicznym wyjściem jest blokada Leśnicy
czy Pan wie, że od kiedy istnieje AOW ruch w Leśnicy zwiększył się z 12tys. do 18tys. aut na dobę?
Moderator
Szanowni Panstwo - ilu nas jest do blokady?
Offline
Kamil Kędzior napisał:
Szanowni Panstwo - ilu nas jest do blokady?
Zgłaszam czwórkę. Jedno z nas na L4 - porusza się o dwóch kulach może ( z przerwami ) spacerować w wolnym tempie po pasach od rana. Reszta po pracy.
Offline
Gość
ja oczywiście też przyjdę....i w tej chwili nie wiem ile byłbym osób w stanie skaperować do tej akcji, ale jestem przekonany, że nie byłoby to trudne - stanę pod Lidlem, jak swego czasu Pan Jerzy i jestem gotowy agitować
Gość
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ … ,id,t.html
rozumiem, że Rada Osiedla została spuszczona na drzewo, przykre ale prawdziwe, bo wiem że się staraliście